luni, 8 aprilie 2013

CUM A SLABIT ANDREEA BANICA

CURA DE SLABIRE

Cum a slabit Andreea Banica



Cântăreaţa Andreea Bănică a slăbit în maxim patru luni cele 17 kilograme, pe care le-a acumulat în timpul sarcinii. "Am scăpat de surplusul de kilograme fără să mă înfometez. Am adoptat un regim de viaţă sănătos", a declarat pentru "gândul" Andreea Bănică.

În timpul sarcinii artista a ajuns să cântăreacă 76 de kilograme. "În prezent am 57-59 de kilograme. Fac mult sport, iar acesta mă ajută să îmi dezvolt masa mulsculară. Acesta este motivul pentru care cântăresc atât", a spus cântăreaţa.

A slăbit apelând la sfaturile unei prietene

Andreea Bănică a mărturisit că nu crede în cure de slăbire miraculoase. "Dacă vrei să scapi de kilogramele în plus cel mai bine este să urmezi un stil de viaţă sănătos. Eu am reuşit să scap de surplusul de greutate mâncând de cinci ori pe zi. Curele de slăbit care promit minuni peste noapte sunt dăunătoare organismului", a precizat cântăreaţa.

Artista a spus că pentru a scăpa de kilogramele acumulate în timpul sarcinii a apelat la sfaturile unei cunoştinţe. "Prietena la care am apelat studiază de 20 de ani nutriţia. Aceasta este proprietara unui restaurant şi m-a învăţat ce să mănânc, cum şi când. Respectând sfaturile ei am reuşit să scap de surplusul acumulat în patru luni şi fără să pun la loc", spune Andreea Bănică.

Meniul zilnic cu ajutorul căruia a reuşit să slăbească

Ca să topească kilogramele acumulate în timpul sarcinii, Andreea Bănică a urmat un regim diversificat. "De exemplu: dimineaţa mâncam brânză de capră cu ardei gras, roşii şi o felie de pâine de secară. Până la masa de prânz serveam o gustare care consta în câţiva biscuiţi făcuţi la restaurantul prietenei mele. După-amiaza mâncam paste integrale cu salată verde. Gustarea până la masa de seară consta în câteva alune crude sau migdale. La cină optam pentru somon cu salată verde. În cazul în care mi se mai făcea foame mai ronţăiam nişte biscuiţi sau câteva alune", a indicat artista.

Sarcina nu a fost singura perioadă în care Andreea Bănică s-a luptat cu kilogramele în plus. Aceasta mărturiseşte că din când în când mai ia în jur de 3-4 kilograme, pe care le dă jos imediat. "Sportul este secretul meu. Efortul fizic mă ajută să topesc kilogramele în plus", menţionează cântăreaţa.

Face proceduri cu laser pentru topirea stratului adipos

Deşi pentru multe vedete din show-biz 57-59 de kilograme ar fi un pic cam mult, artista spune că nu vrea să slăbească. "Nu vreau mai puţine kilograme pentru că mă dezavantajează. Vreau un tonus muscular. Astfel, pentru a mă menţine mănâncă multe proteine şi legume", indică aceasta.

În plus, cântăreaţa spune că nu mănâncă dulciuri, carbohidraţi, fructe şi nici nu bea sucuri carbohidrate. "O dată la două săptămâni mă răsfăţ timp de două zile. În această perioadă mănânc orice", mai spune artista.

Pentru a-şi menţine greutatea Andreea Bănică face sport de două-trei ori pe săptămână. În plus, aceasta urmează sfaturile antrenorului personal de fitness. "Mă sfătuiesc cu el ce sa mânanc şi când. Atunci când sunt plecată în concerte şi nu am timp să mănânc şi să fac sport mă sfătuieşte ce trebuie să fac pentru a nu-mi da metabolismul peste cap, mai ales că în acele perioade organismul este solitat", declartă cântăreaţa.

Andreea Bănică spune că de regulă un antrenament la sala de fitness durează între 30 şi 45 de minute. "Atunci când mă duc la sală nu îmi lucrez toate masele musculare într-o singură şedinţă, într-o singură zi. O zi lucrez partea superioarp, alta zi partea inferioară şi tot aşa", menţionează artista.

În plus, pentru a scăpa de grăsimea inestetică, cântăreaţa mai apelează şi la saloanele de înfrumuseţate şi modelare corporală, unde face proceduri cu laser pentru topirea stratului adipos.

 CURĂ DE SLĂBIRE. Cum a reuşit Corina Chiriac să slăbească 35 de kilograme, mâncând de 5 ori pe zi

 Corina Chiriac a renunţat la prăjeli, zahăr, pâine şi a învăţat cum să asocieze corect alimentele la vârsta de 55 de ani. "Regimul adoptat mi-a permis să slăbesc până la 35 de kilograme în doi ani", a declarat pentru gândul interpreta. Pentru că nu este adepta dietelor care promit rezultate spectaculoase, cântăreaţa de muzică uşoară a apelat la un medic nutriţionist care i-a recomandat o dietă disociată.

"Înainte de a primi vreun regim, a trebuit să îmi fac analize la sânge şi o electrocardiogramă. Apoi dr. Simona Tivadar m-a învăţat cum să combin alimentele, ce trebuie să mănânc şi de câte ori. Regimul urmat de mine este unul personalizat. Există cazuri în care nutriţionistul oferă pacientului o hârtie cu valori calorice şi i se spune să nu depăşească 1.000 de kilocalorii pe zi. Aceste regimuri pot înrăutăţi lucrurile, deoarece ajungi să îmbini tot felul de alimente care devin acide", spune Corina Chiriac.

Ea trebuia să mănânce de cinci ori pe zi, "trei mese principale şi două gustări". Programul încărcat nu a determinat-o să nu respecte regulile dietei. "Găteam seara şi a doua zi plecam cu tot felul de castroane în care îmi puneam un copan de pui la grătar cu salată de varză albă, peşte la grătar cu spanac opărit, legume înăbuşite, caşcaval cu ardei gras. Şi astfel, între două filmări sau două drumuri, făceam pauză şi mâncam. Întodeauna aveam termosul cu ceai sau îmi cumpăram apă plată", menţionează artista. Deşi a scăzut în greutate, Corina Chiriac continuă să urmeze acest regim şi în prezent. Aceasta a renunţat complet la prăjeli, iar dulciuri mănâncă extrem de rar: o bucată de ciocolată sau două linguri de tort la trei luni.

"Prefer să îmi fac carnea de peşte sau cea albă la cuptor sau la grătar. Legumele le înăbuş uşor pentru că dacă le fierb se pierde întreaga valoare nutritivă. Pâine nu am mâncat timp de un an, iar mămăligă timp de doi ani, deoarece porumbul are un aport glicemic ridicat. Nu mi-a fost deloc uşor să urmez acest regim, mai ales că iubesc să gătesc", precizează cântăreaţa. Salata de varză albă a fost un aliat de nădejde în lupta cu kilogramele în plus. "Acest aliment accelerează metabolismul, astfel că arderile sunt mult mai intense", completează Corina Chiriac. Pentru că un proces de slăbire sănătos presupune şi sport, artista s-a apucat de aqua gym.

În opinia cântăreţei noul regim alimentar este mai puţin costisitor. "Foarte multe persoane nu apelează la sfatul unui medic nutriţionist pentru că au impresia că vor scoate mai mulţi bani din buzunar. Total greşit. De exemplu, dacă vrei să faci o ciorbă, vei cheltui pe puţin 20 de lei, iar preparatul va fi lipsit de nutrienţi. Dacă cumperi un pui, o varză albă şi trei lămâi, vei economisi cu siguranţă câţiva lei, deoarece puiul îţi ajunge să mănânci vreo trei - patru zile", spune interpreta.

Sursa: Gandul.info

Cauta informatii despre diete si slabire. Metode de slabit, diete eficiente si regimuri terapeutice