luni, 8 aprilie 2013

DIETA INFOMETARII

CURA DE SLABIRE

Dieta "infometarii", tinuta de medicul Monica Pop


Înainte de a începe dieta prin înfometare, medicul avea 97 de kilograme, „eram ceva de speriat, din punct de vedere estetic“, spune dr. Pop

Prof. dr. Monica Pop, directorul spitalului clinic de Urgenţe Oftalmologice din Bucureşti, povesteşte pentru Gândul despre "experienţa vieţii"

Cum aţi reuşit să slăbiţi atât de mult, într-un interval relativ scurt?

Toată lumea mi-a spus că mi-am făcut operaţii estetice, sau că am apelat la un medic nutriţionist, sau că am luat pastile. Pe lângă aspectul inestetic, kilogramele în plus îmi puneau în pericol sănătatea. În fiecare an îmi propuneam ca de la 1 ianuarie să mă apuc de slăbit. Într-o zi am apelat la un mic artificiu: mi-am cumpărat o bluză cu câteva numere mai mici, în care eram conştientă că nu intru, iar apoi timp de nouă zile nu am mâncat absolut nimic, beam doar o ceaşcă de cafea fără zahăr dimineaţa. Pe parcursul zilei, beam apă, atât cât îmi cerea organismul. După această perioadă bluza cumpărată îmi era largă. Apoi, am început să mănânc. Am luat două înghiţituri, după care m-a sunat o prietenă de-a mea şi am vorbit în jur de 20 - 30 de minute. Şi când m-am întors la mâncare, deja se instalase starea de saţietate. A doua zi, la ora mesei, s-a întâmplat aceeaşi poveste, după care am început eu să îmi sun prietenii, pentru a sta cât mai departe de farfurie.

Câte kilograme aţi slăbit şi în cât timp?

Am slăbit 37 de kilograme în opt luni.

Aţi avut momente în care vă simţeaţi slăbită?

Singura perioadă în care nu m-am simţit bine a fost după cele nouă zile de înfometare, în care am avut o stare de leşin. În rest nu mi s-a făcut rău, ba mai mult, îmi continuam activitatea profesională fără nici un fel de probleme. Am participat la conferinţe, congrese, am acordat consultaţii, am intrat în sala de operaţii fără a mă simţi nici un moment slăbită, deoarece aveam foarte multe de rezolvat.

Aţi avut momente în care aţi vrut să renunţaţi?

Trebuie să recunosc că primele nouă zile au fost destul de dificile, după care tentaţiile culinare nu mă mai afectau.

Aţi încercat şi alte diete mai soft, înainte de cea prin înfometare?

Am mai avut, în urmă cu aproximativ 17-20 de ani, o astfel de tentativă. Atunci timp de trei săptămâni, tot la fel, nu am mâncat nimic. Eram tânără, iar organismul suporta altfel înfometarea. Atunci am slăbit 20 de kilograme.

Cum vă menţineţi?

Am exclus din dietă tot ce înseamnă pâine, dulciuri, fructe dulci şi paste. Seara mănânc doar un pomello, dar dacă sunt la un eveniment nu pot spune că îmi refuz o mică gustare. Mă cântăresc în fiecare dimineaţă, pentru a ţine lucrurile sub control. În plus, îmi împart porţia de mâncare în patru şi mănânc doar un sfert. Până acum nu am apelat la operaţii estetice, dar s-ar putea să recurg la o astfel de intervenţie pentru faţă.

Ce beneficii v-a adus această schimbare?

Slăbitul mi-a schimbat modul de gândire. Mă simt altfel, nu pot spune ca şi atunci când aveam 20 de ani, dar mă simt bine în pielea mea, ceea ce este foarte important pentru o femeie. Înainte după ce urcam pe scări un singur etaj făceam ca trenul, ei bine acum simt că plutesc, parcă aş fi în "Dansul Lebedelor". Nu mă mai dor articulaţiile, respir mai bine şi am mai multă energie.

Recomandaţi acestă dietă altor persoane?

Bineînţeles. Tuturor persoanelor sănătoase, deoarece persoanele bolnave de diabet îşi pun viaţa în pericol. Cheia succesului constă în un pic de voinţă, susţinerea din partea celor dragi, deşi soţul meu nu a fost de acord, pentru că îmi spunea că la ce program încărcat am îmi pun sănătatea în pericol. În viaţă nu facem numai ce vor bărbaţii, iar eu nu regret această decizie. În plus, trebuie să eviţi, pe cât posibil, cumpărăturile în supermarket, deoarece în momentele acelea ai mânca orice.

Sursa: gandul.info

Cauta informatii despre diete si slabire. Metode de slabit, diete eficiente si regimuri terapeutice